Baza SMS to skrótowa nazwa bzy danych klientów (prywatnych lub instytucjonalnych), którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez SMS lub MMS. Należy jednak pamiętać o tym, że telefon uznawany jest za szczególnie intymne, prywatne narzędzie i niezbyt przemyślane bombardowanie jego użytkownika wiadomościami SMS lub MMS wzbudzi tylko jego irytację, a nawet wściekłość. Baza SMS to nie tylko numery telefonów. Przede wszystkim powinna to być jak najbardziej kompletna baza danych zawierająca informację o zainteresowaniach lub profilu danego odbiorcy (dane demograficzne, majątkowe i tym podobne). Tylko wtedy można precyzyjnie dobrać adresatów kampanii promocyjnej.
Produkcja opakowań i toreb ekologicznych
Firma Miropak, obecna w branży produkcji toreb od blisko dwóch dekad, zajmuje się projektowaniem i wytwórstwem wysokojakościowych toreb ekologicznych, wykonanym z materiałów bawełnianych, polipropylenu czy wytrzy...